Pytania i odpowiedzi

3. Podoba mi się wzór obrączek wykonanych z żółtego złota lecz chcielibyśmy wykonać je z białego złota. Czy jest możliwość zmiany koloru obrączek?

4. Czy możliwa jest zmiana szerokości?

5. Czy jest możliwość zamówienia obrączki damskiej o innej szerokości niż męska?

6. Czy istnieje możliwość dodania/odjęcia kamieni na obrączkach?

7. Czy są jakieś dodatkowe koszta za większy rozmiar, kamienie na obrączce czy też koszt dostawy?

8. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

9. Czy możemy wykonać obrączki z własnego złota?

10. Czy jest możliwość otrzymania certyfikatu do wyrobów z brylantem?

11. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

12. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

 

1. Jak sprawdzić jaki mam rozmiar obrączki?

Po wybraniu modelu obrączki oraz po wpłaceniu zaliczki, jeżeli wyrażą Państwo zgodę wysyłamy na nasz koszt profesjonalne krążki pomiarowe. Dużą role na rozmiar palca wpływa temperatura gdzie podczas upałów obwód palca może się powiększyć nawet o 1 rozmiar. Dlatego wysyłamy Państwu krążki pomiarowe byście mogli sprawdzić na spokojnie w domu jak wasz palec zachowuje się w trakcie dnia o różnych porach.

 

2. Czy podane ceny za obrączki są za sztukę czy za parę?

Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami za parę obrączek. To samo tyczy się obrączek ślubnych Stelmach gdzie na zdjęciu produktu przedstawiona jest tylko obrączka damska, do jej ceny jest wliczona męską obrączka bez kamieni. 

 

3. Podoba mi się wzór obrączek wykonanych z żółtego złota lecz chcielibyśmy wykonać je z białego złota. Czy jest możliwość zmiany koloru obrączek?

Oczywiście. Mogą Państwo dowolnie modyfikować każdy wzór obrączek pod względem koloru. Dostępne kolory: Żółty, Biały, Czerwony.

To samo tyczy się obrączek dwukolorowych. Mogą Państwo dowolnie modyfikować/zamieniać kolor złota obrączek.

 

4. Czy możliwa jest zmiana szerokości?

Istnieje możliwość zmiany szerokości w konkretnych wzorach. Dlatego prosimy wybrać konkretny wzór obrączki oraz zadać nam pytanie drogą mailową.

 

5. Czy jest możliwość zamówienia obrączki damskiej o innej szerokości niż męska?

Tak. Jest to bardzo popularny wybór szczególnie w przypadku obrączek szerszych niż standardowe(6mm). Jednak nie jest to możliwe przy każdym wzorze. . Dlatego prosimy wybrać konkretny wzór obrączki oraz zadać nam pytanie drogą mailową.

 

6. Czy istnieje możliwość dodania/odjęcia kamieni na obrączkach? 

Oczywiście. W naszej ofercie mogą Państwo wybrać czy chcą obrączki z cyrkoniami(cena ustawiona domyślnie) czy też z brylantami(za dopłatą). Istnieje możliwość dodania/powiększenia kamienia w zależności od wzoru obrączki Dlatego prosimy wybrać konkretny wzór obrączki oraz zadać nam pytanie drogą mailową. Zawsze istnieje możliwość zamówienia obrączki bez kamieni.

 

7. Czy są jakieś dodatkowe koszta za większy rozmiar, kamienie na obrączce czy też koszt dostawy? 

W naszej firmie nie ma żadnych dodatkowych opłat. Ceny które Państwo widzą przy produkcie są cenami VAT. Rozmiar obrączki nie wpływa na cenę. Kamienie przedstawione na zdjęciu są już wliczone w cenę a przesyłka kurierska jest gratis opłacana przez naszą firmę. To samo tyczy się grawera który jest bezpłatny.

 

8. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Krzywoustego 17/2, 70-252 SZCZECIN, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 

9. Czy możemy wykonać obrączki z własnego złota?

Oczywiście. Jednak dotyczy to tylko polskich firm. Dzięki powierzonemu przez państwa nam złota cena za wykonanie obrączek będzie tańsza. Złoto wyceniamy bezpłatnie.

 

10. Czy jest możliwość otrzymania certyfikatu do wyrobów z brylantem?

Oczywiście. Do każdego produktu z brylantem dołączamy certyfikat autentyczności brylantów.

 

11. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę). Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

12. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Nie dotyczy produktów na zamówienie